FAQs

FAQs – LIORE’e

שלום! ברוכים הבאים לעמוד השאלות והתשובות שלנו. כאן תמצאו תשובות לשאלות הנפוצות ביותר בנוגע לבוטיק.

אנו מקווים שתמצאו כאן תשובות לכל שאלותיכם, אך במידה ויש לכם שאלות או חששות נוספים, שלא נענו כאן, אנא צרו עימנו קשר, ונשמח לסייע בכל דרך אפשרית.

_

מידע כללי

  1. מדוע כדאי לי להצטרף לרשימת הדיוור של lioree.com?

ישנם יתרונות רבים להצטרפות לרשימת הדיוור שלנו. בהרשמה לרשימת הדיוור אנו נעדכן אתכם בנוגע למבצעים עתידיים, הנחות ומוצרים חדשים.

  1. האם הקנייה באתר בטוחה?

הנתונים שלכם בטוחים איתנו, ואנו נוקטים בכל האמצעים בכדי להבטיח שהמידע של לקוחותינו בטוח וחסוי. כל ההזמנות ב-lioree.com מוצפנות ב-SSL.

  1. האם המידע האישי שלי נשאר חסוי?

כל מידע אישי הנחלק איתנו נשאר חסוי ובטוח. אנחנו לא חולקים, מוכרים או משכירים מידע אישי ללא אישור. האתר מציע אבטחת SSL, ומבטיח שהפרטים האישיים של הלקוחות בטוחים ב-100%.

  1. מהם תנאי השימוש?

כדי לקרוא את תנאי השימוש בפירוט, אנא לחצו כאן.

  1. האם יש לכם חנות פיזית?

לא. אנו מוכרים את מוצרינו באופן מקוון בלבד.

תשלום והזמנות

  1. באילו אמצעי תשלום ניתן להשתמש בעת הרכישה?

ניתן להשתמש בכל כרטיסי האשראי הגדולים, כגון Visa, JCB, Discover, MasterCard ו-American Express. ניתן לבצע את התשלום גם דרך PayPal.

  1. כמה זמן לוקח לעבד את ההזמנה שלי?

תהליך אישור התשלום אורך בדרך כלל כ-24 שעות. עם קבלת האישור על התשלום, אנו מעבדים את ההזמנה.

  1. האם ניתן לערוך שינויים בהזמנה?

ניתן להוסיף מוצרים להזמנה עד ללחיצת האישור על התשלום והשלמת ההזמנה. לאחר השלמת ההזמנה לא ניתן לשנותה.

  1. האם ניתן לבטל את ההזמנה לאחר השלמתה?

כן! ניתן לבטל את ההזמנה תוך 12 שעות מרגע השלמתה: לאחר 12 שעות איננו יכולים להתחייב שנוכל לבטלה. עם זאת, נעשה כמיטב יכולתנו כדי לבצע את בקשתכם. במקרה של ביטול ההזמנה אנא צרו עמנו קשר מוקדם ככל האפשר בכתובת האימייל: Info@lioree.com , או במספר הטלפון 1-800-286-6067 (ארה"ב בלבד).


משלוח

  1. האם אתם מציעים משלוח בינלאומי?

כן! אנחנו מציעים משלוחים לכל רחבי העולם. אנא שימו לב, שהזמנות בינלאומיות עלולות להתעכב מעבר לצפי קבלת המשלוח, עקב תהליכי שחרור מכס.

  1. האם אחויב עבור המשלוח?

כל עלויות המשלוח מחושבות בקופה בעת ביצוע התשלום. למידע נוסף, אנא בקרו בעמוד הבא:

https://shoplioree.com/pages/shipping-handling

  1. האם ניתן לזרז את המשלוח?

כן! ניתן לזרז את המשלוח. אנו מציעים משלוח מזורז עבור פריטים הקיימים במלאי בעלות נוספת.

  1. כמה זמן אורך המשלוח?

המשלוח עלול לקחת בין 7-5 ימי עסקים בארה"ב ובין 14-10 ימי עסקים לכל שאר היעדים (שימו לב – החנות הינה ממוקמת בניו יורק). ברגע שהזמנתכם תועבד, תקבלו אישור על כך. במהלך החגים ייתכנו שינויים בזמני המשלוחים.

  1. האם ניתן לשלוח את ההזמנה לכתובת אחרת?

כן! בעת ההזמנה אנא ציינו באיזו כתובת תרצו לקבל את המשלוח. יש לציין את כתובת המשלוח המבוקשת בסעיף ההערות להזמנה.

  1. היכן ההזמנה שלי?

בכדי לבדוק את סטטוס ההזמנה, אנא שמרו את אימייל האישור על ההזמנה, הכולל את זמן המשלוח המשוער. במידה ויש לכם שאלות, אנא פנו אלינו. כמו כן, ניתן לעקוב אחר ההזמנה באמצעות מספר המעקב בלינק הבא: https://lioree.aftership.com/.

  1. כיצד ניתן לעקוב אחרי ההזמנה?

ניתן לעקוב אחרי ההזמנה לאחר שהיא נמסרת למשלוח. לאחר משלוח ההזמנה תקבלו אימייל אישור עם מספר מעקב. מספר המעקב יהיה פעיל תוך 24 שעות. ניתן לעקוב אחרי המשלוחים ב: https://lioree.aftership.com/.


החזרות והחזר כספי

  1. האם ניתן להחזיר את המוצר במידה ואינני מרוצה ממנו?

כן! ניתן להחזיר מוצרים תוך שבעה ימים מקבלתם. שימו לב, שעל הלקוח לשאת בהוצאות המשלוח חזרה. בנוסף, על המוצר להיות במצב המקורי שבו התקבל, ללא כל שימוש ובאריזתו המקורית. כדי ללמוד על החזרת מוצרים, אנא קראו את מדיניות ההחזרה שלנו.

  1. קיבלתי מוצר פגום. מה עלי לעשות?

אנו מצטערים שהתקבל מוצר פגום. לפעמים לא ניתן להימנע מתאונות, אבל אל דאגה – פשוט צלמו את המוצר הפגום ושלחו לנו את התמונה, ביחד עם תיאור הנזק ופרטי ההזמנה, תוך שלושה ימים מעת קבלתה. אנחנו נעשה כל מה שביכולתנו בכדי להחליף את המוצר או לבצע החזר כספי.

  1. האם עלי לשלם על החזרת מוצר?

על הלקוח לשאת בהוצאות המשלוח להחזרת מוצר. עלויות המשלוח אינן כלולות בהחזר הכספי. במידה והנכם מחזירים מוצר, עלויות המשלוח יקוזזו מסכום ההחזר הכספי.

  1. תוך כמה זמן אקבל את ההחזר הכספי?

ברגע שהמוצר המוחזר יתקבל וייבדק, אנו נשלח לכם אימייל בכדי לאשר את ההחזרה. אנו גם ניידע אתכם בנוגע לאישור או לדחייה של ההחזרה. במידה וההחזרה תאושר, ההחזר הכספי יעובד בתוך 10 ימי עסקים.


מוצרים

  1. איך כדאי לבחור את גודל המוצר?

כל מידות המוצרים שלנו מותאמות לפי גילאים. גודל המוצרים מצויין בחודשים ובשנים.

  1. באיזה מותגי מוצצים אתם משתמשים?

אנו משתמשים במותגים פופולאריים כמו Avent ו-Nuk. מרבית המוצרים שלנו כוללים מוצצי Nuk, אך חלק מהמוצרים מיוצרים עם מוצצי Avent.

  1. האם המוצץ מגיע עם קליפס?

המוצץ אינו מגיע עם קליפס. את הקליפס יש לרכוש בנפרד.

  1. כיצד עלי לנקות ולשמור על המוצץ?

כל המוצצים, הקליפסים, הנרתיקים והבקבוקים מעוטרים בקריסטלים, ויש לשטוף אותם ביד בלבד, במים פושרים עם סבון. בשמים, קרמים, משחות ואיפור מכילים חומרים שעלולים להשפיע על תכשיטים מצופים. סבונים מסוימים הינם חזקים ואגרסיביים יותר מאחרים. כל חומר שאינו בעל PH ניטרלי עלול להשפיע על המוצרים.

  1. האם הקריסטלים נופלים או זזים בקלות?

מוצצי Nuk והקליפס המעוטרים בקריסטלים שלנו מיוצרים באיכות הגבוהה ביותר, מחוזקים בעוצמה ומיוצרים תוך שימוש בדבק לא רעיל. ברגע שהתינוק מסוגל לזרוק, ללעוס או לפגוע במוצר, ישנה אפשרות שקריסטל יזוז או ייפול. כל המוצרים הינם עדינים ויש להשתמש בהם בעדינות ובזהירות. השגחה הורית נדרשת בעת השימוש.

  1. מדוע מופיעה תמונה של מוצץ וקליפס, אבל קיבלתי רק את המוצץ?

התמונה להמחשה בלבד.

  1. יש לי עדיין שאלות נוספות. כיצד אוכל ליצור קשר עם שירות הלקוחות?

אנו שואפים לשרת את לקוחותינו בצורה הטובה ביותר. אנא צרו עמנו קשר דרך טופס הפנייה באתר, ונחזור אליכם תוך 48-24 שעות.